Éttermi blogok és a SEO

Éttermi blogok és a SEO

Egy blog forgalmat generálhat az étterem webhelyére. A blogbejegyzések forgalma származhat keresőmotorokból (SEO), közösségi médiából (Facebook, Pinterest stb.) és más weboldalak linkjeiből.

Ez a forgalom online rendelésekké, telefonos rendelésekké változhat, és akár fel is keltheti az embereket, hogy eljöjjenek az Ön éttermébe. De blogtartalomra van szüksége ahhoz, hogy embereket vonzzon webhelyére.

Sok étteremtulajdonos és vezető ismeri a blogírás előnyeit, de nehéz blogot fenntartani. Vannak kutatások, írások, formázások és ütemezések, amelyek a Kakas éttermet emelik ki blog fenntartásába. Bárkinek nehéz fenntartani.

És ha talál egy eljárást a bejegyzések írására az éttermi blogján, akkor is meg kell győződnie arról, hogy olyan bejegyzéseket ír, amelyek forgalmat generálnak.

Szóval azért vagyunk itt, hogy segítsünk. Összegyűjtöttünk néhány képletet, amellyel létrehozhat olyan típusú bejegyzéseket, amelyeket a potenciális ügyfelei szeretnének elolvasni. használja ezeket az éttermi blogbejegyzés ötleteket blogja inspirációjaként. Használja pontosan őket, vagy alakítsa át őket egyedi étterméhez.

Új éttermi menüpontok leírása

Az emberek szeretik az aktuális menütételeket, de mindig kíváncsiak az újdonságokra. Felkeltheti a kíváncsiságukat egy bejegyzéssel, amely elmagyarázza az ihletet és az új menüelem létrehozásának folyamatát. Oszd meg úgy, hogy mesélj el egy történetet, és az embereket nyáladzik, és azonnal be akarnak jönni, hogy kipróbálják.

Rengeteg olyan dologról lehet beszélni, ami már létezik az étlapon. Ismét ragaszkodjon a történetmesélési szemponthoz. Az emberek szeretnek jó történetet olvasni. Akár néhány ügyfelet is megkérdezhet, miért szereti ezt a terméket, és megoszthatja ezeket a megjegyzéseket a bejegyzésben.

Válaszok az éttermi SEO kérdésekre

Soha nem tévedhet, ha megválaszolja az ügyfelek által feltett gyakori kérdéseket. Valószínűleg egész nap kérdéseket hallasz. És valószínűleg kétszer gondolkodás nélkül válaszol rájuk. Tedd fel ezeket a válaszokat a blogodba. Fogadhat, hogy ha az emberek személyesen kérdeznek, akkor online kérdezik őket. Beszélj a munkatársaiddal is. Valószínűleg sok vásárlói kérdésre válaszolnak. Hirdesse az étterem blogján. Az emberek az Ön webhelyét a valódi információk forrásának tekintik. Ossza meg az embereknek szükséges összes információt. Csábítsd őket, ha megosztod velük az előnyöket: Gyere és élvezd a nagyszerű zenét ezen a szombaton!

Vannak követőik a közösségi médiában, és amikor írsz róluk, meg akarják osztani a bejegyzésedet követőikkel. Ez mindenféle forgalmat küld, amihez egyébként nem jutna hozzá. És a legjobb az egészben az, hogy ezek a bejegyzések gyakran jól járnak olvasóival.

Tudod, hogy sokan közülük a közösségi médiában vannak. Amikor bemutatod őket a blogodban, biztosak akarnak lenni abban, hogy családtagjaik és barátaik tudnak róla.

Szánjon rá néhány percet, és tegyen fel nekik néhány kérdést. Győződjön meg arról, hogy szeretnének szerepelni a blogon. A többség valószínűleg rendben lesz vele. Kérdezd meg őket arról, hogy mit szeretnek csinálni, és mindenképpen kérdezd meg, melyik a kedvenc ételük az étlapon. Ügyfelei értékelni fogják a személyzet megismerését. Az étteremből vásárolnak, de valójában azoktól az emberektől vásárolnak, akik neked dolgoznak.

Helyi kommentár

Az étteremtulajdonosok mindig a helyi világra vannak hangolva. Tudja, mi történik a közösségben az emberekkel és a vállalkozásokkal. Ha valami történik, írd meg kommentárodat a témában. A politika bajba sodorhatja, de semmi ok arra, hogy ne nyilatkozzon a jól teljesítő helyi sportcsapatról vagy a városba érkező zenei fesztiválról.

Ügyfelei nem minden nap beszélnek az eladókkal és a kereskedőkkel. Tudásainak egy részének megosztásával betekintést nyújthat nekik az élelmiszer- és italiparba. Az emberek szeretik azt érezni, hogy kapnak valamit, ami másoknak hiányzik.

Kapcsolódó bejegyzések